Informace SVS

Tisková zpráva SVS – Téměř čtyři tuny drůbežího masa z Polska obsahovaly salmonely

Státní veterinární správa (SVS) upozorňuje, že se na českém trhu objevily další dvě zásilky drůbežího masa z Polska v celkovém množství téměř čtyř tun, v nichž vyšetření prokázalo bakterie salmonely.

Tisková zpráva SVS – Dvě zásilky polského kuřecího masa se salmonelou ye východních Čechách

Státní veterinární správa (SVS) upozorňuje, že se na českém trhu objevily dvě zásilky kuřecího masa z Polska, v nichž vyšetření prokázalo bakterie salmonely. V prvním případě se jedná o 240  kilogramů chlazených kuřecích čtvrtek.

Informace SVS – mimořádná veterinární opatření – mor včelího plodu – Hošťalovice, Č. j. SVS/2019/045231-E

Krajská veterinární správa Státní veterinární správy pro Pardubický kraj jako správní orgán místně a věcně příslušný podle § 47 odst. 4 a 7 a § 49 odst. 1 písm. d) zákona č. 166/1999 Sb., o veterinární péči a o změně některých souvisejících zákonů (veterinární zákon), ve znění pozdějších předpisů, (dále „správní orgán“),

Tisková zpráva SVS – Na jaře SVS začíná s kontrolami farmářských trhů

Na počátku jara, kdy začíná po celé ČR sezóna farmářských trhů, zaměřuje Státní veterinární správa (SVS) své kontroly také na tento způsob prodeje.

Tisková zpráva SVS – Včelaři se zvýšeným výskytem původce varroázy musí do půlky dubna ošetřit svá včelstva

Z letošních výsledků pravidelného monitoringu onemocnění včel varroázy vyplývá, že počet včelstev zcela bez roztočů, kteří nákazu způsobují, v ČR vzrostl z loňských 27 na 32 procent.

Tisková zpráva SVS – Kuřecí prsní řízky z Polska obsahovaly salmonely

Státní veterinární správa (SVS) upozorňuje, že na českém trhu se vyskytla zásilka 510  kilogramů chlazených kuřecích prsních řízků z Polska, v nichž vyšetření prokázalo bakterie salmonely.

Tisková zpráva SVS – Kuřecí maso z Polska prodávané v Praze obsahovalo salmonely

Státní veterinární správa (SVS) informuje, že na českém trhu se vyskytla zásilka 300  kilogramů chlazeného čerstvého kuřecího masa z Polska, v nichž vyšetření prokázalo bakterie salmonely.

Tisková zpráva SVS – SVS ruší většinu mimořádných opatření ve vztahu k africkému moru prasat

Státní veterinární správa (SVS) dnes zrušila ve vztahu k africkému moru prasat (AMP) mimořádná veterinární opatření[1] (MVO) stanovující zamořenou oblast na Zlínsku a také tzv. oblast s intenzivním odlovem.

Informace SVS – Africký mor prasat – změna regionalizace

Vážená paní, vážený pane,

dovoluji si Vás informovat o velmi významné změně, která se týká opatření realizovaných v České republice v souvislosti s výskytem afrického moru prasat (dále jen AMP).

Tisková zpráva SVS – Evropská komise: Česká republika je oficiálně již bez afrického moru prasat

Rok a tři čtvrtě od vypuknutí afrického moru prasat (AMP) je Česká republika opět oficiálně zemí bez výskytu této nákazy.