VetInfo

Centrální evidence psů v novele veterinárního zákona

Poslanecká sněmovna nyní v červenci schválila novelu veterinárního zákona, která řeší – mimo jiné – otázku povinné registrace psů v centrální evidenci.

Pozor na přehřátí zvířat v autech

S nástupem vysokých teplot je nutné být více obezřetný při ponechání zvířat v zaparkovaných autech a to i na krátkou dobu.

Nemoci přenášené klíšťaty

Klíšťata představují pro naše domácí miláčky možný zdroj různých infekčních onemocnění a parazitóz.

Myiáza – když nám malé přežvýkavce napadnou larvy much

Myiáza – napadení kůže a dalších částí a struktur těla zvířat larvami much.

Jarní měsíce a život včelstva

Jarními měsíci, mezi které patří duben s aprílovými výkyvy počasí je vnímán co do činnosti včelaře i včelstva jako velmi náročný měsíc.

Co na zevní parazity

Snad každý domácí mazlíček měl někdy blechy, klíště nebo nějakého jiného kožního parazita.

To jsou blechy psí, ty na člověka nejdou

Uvedenou hlášku z filmu Na samotě u lesa zná dnes asi každý.

Válka na Ukrajině- Jak pomáhají veterináři?

Do pomoci válečným uprchlíkům z Ukrajiny se zapojilo mnoho dobrovolníků. Pozadu nezůstali ani veterináři. Komora veterinárních lékařů je spolupořadatelem charitativního koncertu […]

Neodnášejte malé zajíčky z přírody!

Blíží se měsíc březen a to je období, kdy se ve veterinárních ordinacích objevují lidé přinášející malé zajíčky v domnění, že jím tím zachraňují život.

Dostal už váš králíček svoji vakcínu?

Spousta majitelů králíčků, které chovají jako domácí mazlíčky, váhá, jestli vůbec vakcinovat.